Tilmelding til Skolen Fri

"*" indikerer påkrævede felter

DD bindestreg MM bindestreg ÅÅÅÅ
Ønsker i en prøveuge?

Ønsker du at tilmelde dit barn eller dig selv til Skolen Fri, kan du gøre det her. Du udfylder blot ovenstående formular, og så sender vi et velkomstbrev med alle praktiske informationer. Du, din partner og evt. barn er også meget velkomne til et online møde eller telefonsamtale inden tilmelding, hvor I kan få afklaring på alle de spørgsmål, I måtte sidde med. I så fald bedes I kontakte os via mail eller på vores kontaktside.

Der er ingen binding, men man får heller ikke penge tilbage hvis man stopper midt i en måned.

Der er også mulighed for en prøveuge for at se, om vores skole giver mening for netop dit barn. Har du to eller flere børn, der skal gå i Skolen Fri, kan du få søskenderabat på 20%.

Man kan tilmelde et barn to hold/skemaer og dermed få 20 lektioner ugentligt. Samtidig får du 20% rabat på andet hold/skema.

Skoleåret løber fra august til juni, men vi optager løbende elever gennem hele skoleåret (også i ferier).

Pris for private er 1.700 kr. pr. måned. Børn i 0. klasse koster 850 kr. (har halvt så mange lektioner).

Pris for kommuner/institutioner er 2.600 kr. pr. måned.

Pris for enkelte fag er 600 kr. pr. fag hvis det er dansk eller matematik og 300 kr. hvis det er andre fag.

Juli måned er betalingsfri.