Tilmelding til Skolen Fri

Ønsker du at tilmelde dit barn eller dig selv til Skolen Fri, kan du gøre det på denne side. Du udfylder blot formularen, og så sender vi et velkomstbrev med alle praktiske informationer. Du er også velkommen til at ringe til os på 72 15 45 45, så hjælper vi med tilmeldingen.

Du, din partner og evt. barn er også meget velkomne til et online møde eller telefonsamtale inden tilmelding, hvor I kan få afklaring på alle de spørgsmål, I måtte sidde med. I så fald bedes I kontakte os via mail på kontakt@skolenfri.dk eller skrive på kontaktsiden.

Der er også mulighed for en gratis prøveuge for at se, om vores skole giver mening for netop dit barn. Du kan tilmelde dit barn to hold og dermed få 20 lektioner ugentligt, fremfor de 10 man normalt har på en uge. Her får du 20% rabat på andet hold. Skoleåret løber fra august til juni, men vi optager løbende elever gennem hele skoleåret (også i ferier).

Tilmeldingsformular

Tilmeld dit barn