Ridelinjen

Tag dine grundskolefag online på hestelinjen hos Skolen Fri

Det er nu muligt at lære de faglige ting ved 100% interessebaseret undervisning hos Skolen Fri. Hestelinjen er for heste- og rideinteresserede børn, og vi dækker kernefagene dansk (2 lektioner pr. uge), matematik (2 lektioner pr. uge), engelsk (1 lektion pr. uge) og naturfag (1 lektion pr. uge). Skulle man ønske flere/andre fag, kan de evt. tages i vores andre online klasser.

Al undervisningen er online, tager udgangspunkt i ridning/heste og er på 6.-8. klasses niveau. Man kan se skemaet nederst under de andre skemaer på denne side.

Prisen for at gå på ridelinjen i Skolen Fri er 1.020 kr. pr. måned. Der er 20% rabat, hvis man også går i en anden klasse i Skolen Fri. Så vil prisen være 816 kr. pr. måned.

Ridelinjen er en mulighed for børn som allerede går i Skolen Fri, men også andre børn. Man kan tilmelde ved at klikke HER