Priser for institutioner

Hvad koster det at gå i Skolen Fri?

Vi har forskellige priser for private og for offentlige institutioner som skoler, kommuner, opholdssteder mv. På denne side kan du læse mere om priser for offentlige institutioner. Hvis du er interesseret i priser for private, kan du læse mere på dette link.

Vi har først og fremmest en helt gratis og uforpligtende prøveuge, hvor det er muligt at få afprøvet, om online skole er noget for barnet og om det lever op til forventningerne.

Derefter er prisen for for kommuner/institutioner/skoler 2.600 kr. pr. måned for 1.-10. klasse, og 1.300 kr. for 0. klasse, da de har halvt så mange lektioner.

Hvis man er interesseret i enkeltfag, enten som supplement til et almindeligt skema, eller som ekstra undervisning ved siden af et andet undervisningstilbud, så koster de fleste fag 300 kr. pr. fag, og dansk og matematik koster 600 kr. pr. fag som enkeltfag.

Hvad får man hos Skolen Fri?

Med vores online skole får barnet adgang til 2 lektioner om dagen, dvs. 10 lektioner om ugen, hvilket svarer til cirka 40 lektioner om måneden. Dette sikrer kontinuerlig og grundig læring for alle elever. Man kan også udforske et bredt udvalg af læringsressourcer gennem vores mange online læringsportaler, der understøtter undervisningen. Det er også en mulighed at tilmelde et barn to hold/skemaer og dermed få 20 lektioner ugentligt.

Vi tilbyder professionel hjælp og vejledning til hjemmeundervisning og opfyldelse af eventuelle tilsynskrav. Vores undervisning leveres af seminarieuddannede lærere med solid baggrund og ekspertise i deres liniefag, hvilket garanterer undervisning af høj kvalitet.

Vi har flere års erfaring med online undervisning, og barnet vil opleve personlig og fokuseret undervisning i små klasser, hvor der er tid og plads til den enkelte elev.

Vi tilbyder undervisning i alle folkeskolens fag, så barnet er dækket ind på alle områder, og vi følger folkeskolens pensum for at sikre en grundig og relevant uddannelse. Undervisningen foregår via en online platform, der er specielt udviklet til livestreamet undervisning, hvilket gør læringsprocessen smidig og interaktiv.

Kort sagt tilbyder vi struktur, trivsel og læring i højeste kvalitet i vores online skole.

Hvad får barnet ellers?

Hos SkolenFri får man ikke bare en hvilken som helst online skole. Barnet får et alternativt tilbud til folkeskolen med en masse tiltag til at højne kvaliteten og oplevelsen: