UU vejledning

Ungdommens Uddannelsesvejledning (UU) giver uddannelses- og erhvervsvejledning til børn i Skolen Fri

Hvis man har et barn i Skolen Fri kan man få råd og vejledning af Rikke Kronborg, som er uddannet UU-vejleder. Hun kan give vejledning til hjemmeunderviste børn, når de står over for valget af ungdomsuddannelse, samt hjælpe med at lave en uddannelsesplan. Med udgangspunkt i bekendtgørelsen om valg af ungdomsuddannelse, kan I få vejledning i de forskellige uddannelsesmuligheder, for at finde den bedste vej, der passer til dit barns interesser, evner og fremtidsplaner. Formålet med UU-vejledningen er at skabe et trygt og oplyst grundlag, så dit barn kan træffe et kvalificeret valg og få den bedst mulige start på en ungdomsuddannelse. Hvis der ønskes en samtale med Rikke kan man skrive til hende på følgende mail:

rikkek@skolenfri.dk

Skriv barnets navn, hvad der ønskes at tale om og hvornår det evt. bedst kan passe med en samtale, så skriver eller ringer hun tilbage.

Desuden har Rikke fast telefontid alle hverdage kl. 12.30 – 13.00

Telefon nummer: 22 67 45 45

Dette tilbud er gratis for dem som har børn i Skolen Fri.

UU logo skolen fri